Que se sinte ca Danza Malinké

Que se sinte ó bailar Danza Malinké?

É moi difícil explicar todo o que acontece cando estás bailando. Son moitas sensacións diferentes e descubrimentos que aparecen co tempo.

De tan difícil que me parece, prefiro, xa que teño a oportunidade, deixarche o que sinten e o que reciben algunhas alumnas.

A ver si así che entra o gusanillo ou si estás indecisa te decides e ves a clase este curso!

Sandra Millán:

Nas aulas regulares de Danza Malinké con Tania, conseguín romper as barreiras da vergoña e do medo. Foi todo un reto de superación!

Cando bailo síntome moi ben, inda que ás veces os pasos non me saian ben e sinta un pouco de frustración. A danza transmíteme confianza, serenidade, paz e moita alegría.

Ó rematar as clases síntome con moita enerxía, alegría e forza.

Destaco de Tania a súa persistencia, constancia, paciencia e a súa capacidade de observación. Buscas que a danza sexa sinxela de aprender. Ademais eu non te considero como unha profe, senón que como unha compañeira máis.

No último trimestre traballamos a nosa creatividade e a improvisación. É certo que ao principio non me gustou moito, pero cando perdín a vergoña e interioricei despois era máis fluído e ao final gustoume e encotreille sentido.

O equipo de percusión é increíble, foi un curso moi divertido, coñecín a xente estupenda e paseino en grande.

Carmen Márquez:

En este curso aprendí que puedo siempre dar más, que la confianza y seguridad que nos aportas nos hace crecer . Y que este año, más que nunca, he sentido calor y sensación de grupo, de conexión con todas las compañeras y compañeros.

De la danza recibo energía, siento energía y alegría. Siempre salgo contenta y satisfecha, con ganas de la siguiente clase.

Para mi, la Danza Malinké se diferencia de otras en que es muy de tierra, me siento muy identificada con su fuerza, será que yo soy un signo de aire y esta danza me ayuda a anclarme. También me parecen movimientos muy expresivos, muy emocionales.

Tania es muy rikiña. Tienes una mezcla de dulzura y firmeza que te hace única. Y que creas equipo, generas buen rollo.

Me gustó trabajar la creatividad. Crear nuevos movimentos es complicado, pero yo penso que es algo que se debería inculcar desde las escuelas. la creatividad no está valorada y se pierde la alegría de probar y crear cosas nuevas.

Celia Pía:

Gracias ás clases de Danza, mellorei na concentración, polo tanto na coordinación e na memoria.

Cando bailo, síntome libre, feliz. Recibo alegría. Despois dunha clase estou aínda mais viva.

Podería dicir da Danza Malinké que se diferencia doutras danzas na enerxía que necesita, os movementos, a música!!!!

Tania é honesta, transmite unha sensación de búsqueda constante, de compromiso e coherencia. É coidadosa e respetuosa.

Sinto que teño tribu! Gracias!!!!!!!! E avanti!!! Trúcu túcu túcu tupá!!!!

Laura Valladares:

Gracias á Danza Malinké con Tania, mellorei en coordinación, descubrín como mover partes do corpo como nunca as movera e un montón de movementos super bonitos e con beneficios para o meu corpo.

Logrei superarme nas improvisacións do último trimestre.

Cando bailo, síntome moi feliz, vital e con enerxía. Bailar dame placer, alegría, desconexión…Despois das clases síntome relaxada pero activa ao mesmo tempo, é como unha terapia para os problemas cotidianos cos que podas ir antes das clases.

Das clases con Tania destaco que se adapta a tódolos niveis e máis que hai percusión en directo.

Moitísimas gracias por todo!! Canto mais aprendo mais me encanta bailar, é das mellores cousas que fixen este ano. Agora bailo mais que nunca en calquera festa, concerto, pubs, na casa… Vou camiñando pola rúa e teño ganas de ir bailando!! Creo que todo o mundo debería bailar e gústame moito rodearme de xente que baila, apórtame moita alegría.

Mar González:

Este curso, he descubierto que amo bailar. No lo hacía desde que era niña y me hace feliz ¡He superado, al menos un poco, el miedo al ridículo, a la necesidad horrible de intentar hacer las cosas “perfectas”, a lidiar mejor con la frustración y a comenzar a comprender un poco más la música.

Cuando bailo me siento feliz, viva, poderosa, libre. Me siento arropada en clase, como si creáramos una pequeña familia en la que estamos todas conectadas.

Tania es una profe organizada, metódica y estructurada, lo que hace que todo el curso tenga un sentido, un camino perfectamente trazado en el que las cosas se van dando de forma natural y se van integrado suavemente. También tienes una gran capacidad de observación y comprensión, lo que te permite ver las necesidades individuales y grupales y adaptar las clases a ellas. Tu enfoque es completo, y es algo que me encanta: todo tiene valor y todo forma parte de lo mismo (la percusión, la danza, los instrumentos y músicos, la simbología o significado de las danzas, el contexto en el que se dan, etc.).

Siento que la danza africana ayuda a conectarse con una misma y con nuestra propia esencia, con nuestra fuerza y valentía, y también con la alegría.

El último trimestre, que tuvo más foco en la creación y la improvisación, me gustó, sí. Mucho. Al principio me dio un poco de pereza el tema de la improvisación, pero al cabo de pocos días empecé a sentirme más libre y segura. Me encantó el sentir más contacto y complicidad con mis compañeras.

Este curso ha sido maravilloso. Todo ello. He descubierto algo precioso dentro de mí a través de la danza, y ha sido Gracias a tu hacer, a tu ser, a tu enfoque, a tu respeto. Me he sentido acompañada, me he sentido viva, alegre… Puedo bailar!!! Siempre que quiera!! Es impresionante… y además es que me encanta!! La Mar de 8 años ha resurgido y está feliz. Me has ayudado a encontrar la llave a muchas puertas que tenía cerradas. Ojalá la vida te siga trayendo abundancia y felicidad a través del maravilloso trabajo que haces ❤️

Estarei encantada de que me contes qué sintes ti cando bailas!

P. D. O prazo de inscrición para as aulas regulares ábroo a toda a comunidade e RRSS, o 16 de setembro, pero para as persoas anotadas na lista de aviso preferente, o venres 13 xa vos envío o formulario, con toda a info.

Eses días de antelación poden ser ouro, porque as prazas voan. Hai grupos que estiveron completos o ano pasado e seguimos medrando así que…


Si non estás nesta lista, inda podes inscribirte e así recibir con antelación o formulario, antes de difundilo por toda a comunidade e RRSS.

Clica aquí e déixanos o teu mail

Categorías

Artigos recentes